Ana Sayfa  Arşiv  |  Sık Kullanılanlara Ekle  |  Resmi İlanlar  |  Reklam  |  Künye  |  İletişim
   

1  Ekim 2014 Çarşamba

 
 

      Sitede Ara
    

Haber Kategorileri

  Siyaset
  Ekonomi
  Güncel
  Turizm
  Sağlık
  Eğitim
  Spor
  Begonvil
  Kültür-Sanat-Magazin
  Röportajlar
  Yerel Gündem
  Resmi İlanlar

Turizmin Duayenleri

Nizamettin  Şen

TURİZMİN VARLIK NEDENİ

Emin Demir

Antalya Türk insanını, turisti çekiyor.

Yorumlarınız

 
 
 

www.antalyaekspres.com.tr-ANADOLU Baharat’ın hedefi ihracat
  simru copy.jpg Bir insan Bir Yaşam
Simru Silahtaroğlu

ANADOLU Baharat’ın hedefi ihracat  20.06.2011
IMG_0024.jpg

ANADOLU Baharat Sanayi Tic. Ltd. Şti. kurucu ortağı ve Şirket Yöneticisi Şükrü Gülbakan , “Ticarette 20 küsur yıllık geçmişimiz geleceğimizin garantisidir” diyor

ANADOLU Baharat Sanayi. Tic. Ltd. Şti.  1990 yılında Antalya’da Şahıs Firması olarak kurulan Firma, 1995 yılında Ltd. Şirketi oldu. Kurulduğu yıllarda turistik otellere Türk Geceleri için baharat sevk eden Firma, bugün Turizm Sektörüne yönelik hizmet veriyor. 21 yılda hızla büyüyen ANADOLU Baharat,  kendi ürettiği lokum, helva,baharat ,aromalı toz içecek gibi ürünleri turistik otellere pazarlıyor. Eski Sanayi Sitesi’nde 2 bin metrekare kapalı alan üzerinde bulunan imalathanede yaklaşık 500’ün üzerinde çeşit ürün üreten Firma, ürünlerini ANADOLU Baharat Markası adı altında toptan  pazarlıyor. Üretimini Akdeniz Bölgesi ağırlıklı olmak üzere Türkiye’nin turistik bölgelerine 10 Ana Bayi ile toptan pazarlayan  ANADOLU Baharat Ltd. Şti. Hava Limanı karşısında 5 bin metrekare kapalı alan üzerine kurduğu fabrikayı 2012’de hizmete açmayı  planlıyor.  Bir Aile Şirketi olan ANADOLU Baharat  , bünyesinde 50 kişiye istihdam sağlıyor.

 

Şükrü Gülbakan , ANADOLU Baharat Sanayi Tic. Ltd. Şti.’nin Kurucu Ortağı ve Yöneticisi. 21 yıl önce Antalya’da Şahıs Firması olarak kurulan  Firmanın bugün geldiği noktayı anlatırken “ ANADOLU Baharat , 1990 yılında kuruldu. O dönemlerde sadece 2 kişi çalışıyordu ve otellerin düzenledikleri Türk Gecelerine baharat sevk ediyordu. 1995 yılında Ltd. Şti. oldu. Ve hızla büyümeye başladı, istihdamı 2’den 50’ye  yükseldi, üretimini de Turizm Sektörüne toptan pazarlamaya başladı “ diye konuşuyor.

Faaliyet alanı

Firma,  Eski Sanayi Sitesi’nde bulunan imalathanesinde ürettiği  500’ün üzerinde Lokum,Helva, Baharat ve Aromalı toz içecek gibi ürünleri ANADOLU Baharat Markası adı altında toptan pazarlıyor. Pazarlamasını 10 Ana Bayı vasıtasıyla yapan Firma, ayrıca OMAK Ballı Çerez ve GAN Tekstil’in (GAN lif ve hamam keseleri üretiyor)  Akdeniz Bölge Bayiliğini yapıyor.

Üretim Kapasitesi ve Pazar payı

ANADOLU Baharat’ın üretim kapasitesi ve Pazar payı ile ilgili de bilgi veren Şükrü  Gülbakan “Eski Sanayi Sitesi’nde bulunan kendimize ait Üretim Merkezimizde  günde 50 çuval şeker işleniyor,  300 ila 500 kg. arasında da baharat paketleniyor. Ürünlerimiz Akdeniz Bölgesi ağırlıklı olmak üzere ,Türkiye genelindeki turizm bölgelerine pazarlanıyor. Akdeniz Bölgesinde Pazar payımız yüzde 50-60 diyebiliriz.

Müşteri portföyü

Yaklaşık 500’ün üzerinde kemikleşmiş müşteri potansiyeli bulunan ANADOLU Baharat, turistik tesislere, Otel marketlerine ve  turistik Mega Alış Veriş Merkezlerine ürününü Bayileri ve Pazarlama Ekibi ile bire bir toptan pazarlıyor. Sektörde Marka olan ANADOLU Baharat’ın referanslarından bazıları ise Fethiye  MENDOS Gıda, Kaplan Baharat Marmaris, BAKUS, BAYİL Denizli, KRT Hediyelik , Yıldızhan Gıda, Oflaz Baharat, DE-HA Turizm, ve URART gibi.

Fiziki yapı ve İstihdam

ANADOLU Baharat’ın Eski Sanayi Sitesi’nde ki imalat ve satış binası toplam 2 bin metrekare kapalı alan üzerinde kurulu olup 5 katlı. Ayrıca 300 metrekare kapalı alan deposu da bulunan Firma, bünyesinde 50 kişiye istihdam sağlıyor.  Ayrıca Hava Limanı karşısında 5 bin metrekare kapalı alan üzerinde baharat imalatı  yapacak fabrika kuruluş aşamasında. Fabrikanın 2012’de imalata  geçmesi planlanıyor.

Proje ve Hedefler

ANADOLU Baharat Sanayi Tic. Ltd. Şti. kurucu ortağı  ve Şirket Yöneticisi Şükrü Gülbakan, hedef ve projelerden söz ederken “ Öncelikli projemiz;  kurulma aşamasında olan baharat imalatı ile ilgili fabrikanın üretime geçmesi. Hedefimiz 2012 yılında üretime başlayıp, ANADOLU Baharat ürünlerini yurt dışına da ihraç etmek. Şirketi ikiye katlayarak 50 olan istihdamı da 100’e çıkarmak. Çalışmalarımız bu yönde. Emin ve kararlı adımlarla ilerlemeyi sürdürüyoruz” diyor.

Şirket misyonu

Üstlendikleri misyonu “ Türk kültürünün değişmez damak tadı lokumun her türlüsünü yabancı konuklara tattırmak diyebiliriz” diyen Gülbakan, sözlerini “Ticarette dürüstlük değişmez ilkemizdir. Kaliteli ürün, hijyen v e de verilen söz bizim olmazsa olmazımızdır. Ticarette yirmi küsur yıllık geçmişimiz  geleceğimizin  garantisidir diyorum. ANADOLU Baharat ürünleri, bölgemizde ve ülkemizde bir Marka oldu şimdi hedefimiz, bu damak tadını Antalya’dan yurt dışına  taşımak” diye sürdürüyor.

“ Turist olmazsa kriz olur”

Ekonomik kriz ile ilgili de görüş belirten İşadamı Şükrü Gülbakan “ ANADOLU Baharat Ltd. Şti. olarak krizden pek etkilendiğimizi söyleyemem. Başbakanın dediği gibi teğet geçti. Yalnız genel seçimler nedeniyle piyasalar biraz durgundu. Krizden etkilenmemek için biz de şirket olarak  bazı önlemler de aldık . Neydi bunlar stok olarak çalışmadık, borca girmedik öz sermaye ile yetindik ve aşırı mal dağıtımı yapmadık. Yalnız ben şunu da belirtmek istiyorum, Antalya bir turizm kenti olduğu için krizden fazla etkilenmedi bana göre. Eğer Antalya’ya turist gelmezse işte o zaman kriz yaşarız” .

 
 

 

YAZARLAR

 

İnsan-insana

Haşmet Öyken
Baykallı yemekte bende vardım

 

Gündem

Mehmet Talay
ANSİAD ve Salı Kahvaltı Grubu

 

Varol'dukça

Zafer Varol
HAYATIMIZ KAHRAMANLIK.

 

Can pazarı

Fikret  Otyam
Yağmur yağdı böyle oldu!

 

ECEVİT YOLLARDA

Bülent ECEVİT
Ant..

 

Dr. Fuat ALTAY
BEBEKLERDE DEMİR DESTEĞİ NİÇİN? NE ZAMAN?

 

Yorum

Bekir Bülend Özsoy
‘Bin sırrı olan adam’

 

A.Ümit  ALOĞLU
Göçler ve Suriyeliler Olgusu

 

Denizcinin Sesi

İzzet Ünlü
34. ULUSLARARASI İSTANBUL BOAT SHOW

 

İsmail Tufan
Ulaşım, ve Demografi ve Demokrasi

 

Tribün

Osman Öztokmak
BERABERLİĞE ABONE OLDU

 

Sokak Kedisi

Neşe Karel
Oldu mu ya ölüm

 

Piyasalarda Haftaya Bakış

Harun  Erbey
Pozitif risk iştahı Kısa sürebilir

 

Selma KUNAR
BİZ “SON” MUTLU KUŞAK

 

Bir insan Bir Yaşam

Simru Silahtaroğlu
Başoğlu iddialı; ‘Balık bizim işimiz’

 

Feyhan  Belen
ZAYIFLAMA DİYETLERİ VE BİLİNMESİ GEREKEN DOĞRULAR

RÖPORTAJLAR

 

Bir insan Bir Yaşam
Simru Silahtaroğlu
Yaşam boyu Onurlandırıldılar!
Tüm Röportajlar İçin Tıklayın

YAZI DİZİSİ

 

İstanbul’dan - Konya’ya Bir uzun yürüyüşün hikayesi
Haşmet ÖYKEN
68 Temmuz´u Haşmet Öyken araştırması 11
Tüm Yazı Dizileri İçin Tıklayın

VİDEO GALERİ

 

Antalya Expo 2016 tanıtım filmi

FOTO GALERİ

 

Bir Süper Ülke: Japonya

Ana Sayfa  Arşiv  |  Sık Kullanılanlara Ekle  |  Anasayfam Yap  |  Reklam  |  Künye  |  İletişim



İrtibat Adresi: Konyaaltı Cad.Mahmut Konuk Apt. No: 74 Kat: 4 D:10  Antalya
                      

                     Telefon: (0242) 243 30 00
                  Fax: (0242) 243 30 02

                Mail: aekspres@yahoo.com

   Copyright www.www.antalyaekspres.com.tr 2008                                       Powered By Bilişim Kampusü

www.antalyaekspres.com.tr