42 ülkeden 1300’e yakın yerli ve yabancı katılımcının yer aldığı fuarda aynı zamanda 70 bine yakın ziyaretçinin ağırlanması hedefleniyor. Fuar, dünya genelinden birçok gıda üreticisi, distribütör ve sektör profesyonelini bir araya getirirken, Antalya markası BEK Bakery de geniş ürün yelpazesi ve yenilikçi lezzetleriyle büyük ilgi gördü.
Firma CEO’ları Semih Beken ve Melih Beken, BEK Bakery standında, geleneksel tariflerle modern tatları harmanlayan özel ürünler hakkında bilgilendirmeler yaptı. Firma, ziyaretçilerden aldığı olumlu geri bildirimlerle dikkat çekerken, yeni iş bağlantıları kurma fırsatı da yakaladı.
Fuara katılmaktan dolayı duyduğu memnuniyeti dile getiren Semih Beken, "BEK Bakery olarak sektördeki yenilikleri takip ederek, ürünlerimizi dünya standartlarında sunmayı hedefliyoruz. WorldFood İstanbul Fuarı, bu hedefimize ulaşmak için önemli bir platform oldu. Fuarda elde ettiğimiz ilgi ve geri bildirimler, doğru yolda olduğumuzu gösteriyor," dedi.
BEK Bakery, önümüzdeki dönemde de, yenilikler ile lezzet ve kaliteyi bir araya getirerek, yerel ve uluslararası pazarlarda büyümeye devam etmeyi planlıyor.