EĞİTİM

ATSO’dan yeni eğitim semineri!

Antalya Ticaret ve Sanayi Odası’nın eğitim seminerleri, alanında uzman kişilerle devam ediyor. ATSO ev sahipliğinde 29 Eylül’de ‘Yeni Nesil Müşteri İlişkileri ve Memnuniyeti’ eğitimi düzenlenecek  

ANTALYA Ticaret ve Sanayi Odası (ATSO), yeni eğitim seminerine hazırlanıyor. Kolektivist, Strateji Dönüşüm ve Müşteri Uzmanı DR. Hakan Tetik tarafından, 29 Eylül Cuma günü saat 10.00-16.00 saatleri arasında, Atatürk Konferans Salonu’nda yeni nesil müşteri ilişkileri ve memnuniyeti konusunu esas alan bir eğitim semineri gerçekleştirilecek.

300 DEĞİŞİK ALANDA 60 BİN KİŞİYE EĞİTİM
ATSO, üyelere ve kendini geliştirmek isteyenlere özel eğitim ve seminer programlarına ara vermeden Eylül ayında da devam ediyor. Antalya Ticaret ve Sanayi Odası,  ATSO Akademi çatısı altında kişisel gelişim eğitimleri, bilgilendirme toplantıları, sektörel ve uzun dönemli mesleki teknik eğitim programları, kalite yönetim sistemi eğitimleri ile çalışmalarına devam ediyor. Hayat boyu öğrenmeyi amaç edinen ATSO Akademi’nin 1998 yılından bu yana bin 300 değişik alanda 60 bin kişiye eğitim verdiği aktarıldı.

ONLİNE BAŞVURU
29 Eylül Cuma günü 10.00-16.00 saatleri arasında, ATSO Atatürk Konferans Salonu’nda gerçekleştirilecek olan eğitime katılım sağlamak isteyenlerin ise ATSO’ nun resmi web sayfası üzerinden online olarak başvuru işlemini gerçekleştirmeleri gerekiyor.HAKAN TETİK HAKKINDA
1968 yılında Bursa’da doğdu. İlk ve orta eğitimini Almanya’da tamamladıktan sonra İstanbul Teknik Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümünden mezun oldu. Sonrasında Marmara Üniversitesi Almanca İşletme bölümünden Yüksek Lisans derecesi (MBA) ve 2008 yılında İşletme/pazarlama alanında Işık Üniversitesinde Doktora derecesini (PhD) aldı. Erken yaşlarda meslek hayatına plasiyer olarak sıcak satış ile başladı. İTÜ’de son sınıfta okurken profesyonel çalışma hayatına Penta Bilgisayar A.Ş. Kurucu ve Genel Müdür olarak başladı. Daha sonra çeşitli firmalarda Satış ve Pazarlama Müdürlüğü, İş Geliştirme Direktörlüğü, İş Çözümleri Direktörlüğü ve Genel Müdürlük gibi farklı görevlerde bulundu.2004 yılında profesyonel iş hayatını sonlandırdı. O zamandan beri çeşitli şirketlerde kurucu ortak, yatırımcı veya yönetim kurulu üyesi olarak meslek hayatına devam ediyor.Aynı zamanda dünyanın önde gelen şirketlerine strateji, pazarlama ve ürün yönetimi fonksiyonlarında yardımcı oluyor. Her işletmenin Strateji, Dönüşüm, Müşteri Deneyimi ve İnovasyon kültürlerine sahip olmasını gerektiğini düşündüğü için ağırlıklı olarak bu alanlarda eğitim, konuşma ve danışmanlık hizmetleri veriyor. İşletmelerin yönetim/icra kurullarında görev alarak farklılaşmalarına yardımcı olmaya çalışıyor. Türkçe, Almanca ve İngilizce dillerini aktif olarak konuşabilen Hakan Tetik, ‘Patron dilini’ de oldukça aktif bir şekilde kullanabiliyor. İşletmelerin DNA’sında yer alması gereken kritik yeteneklerin; strateji, dönüşüm yeteneği, müşteri deneyimi ve inovasyon olduğunu savunan Hakan Tetik, strateji, unlearn, pazarlama ve ürün yönetimi konuların odaklanmış durumda ve bu konularda çalışmalarına devam ediyor. HABER/BUSE ER