'Günümüzde mutlu, üretken ve başarılı bir iyi insan yetiştirmek mümkün mü?' anlayışından yola çıkarak, 'Eno4 Eğitim Modeli'ni geliştirdiklerini ve hayata geçirmeye başladıklarını belirten Envar Okulları Kurucu Temsilcisi Dr. Mehmet Karakayalı, ‘’Dünyada ve ülkemizde, insan yetiştirme konusunda akademik ve teknik bilgi öne çıkarken karakterli, becerikli, iyi insan yetiştirme ihtiyacı ikinci planda kaldı hatta unutuldu” dedi.

I M G 20241008 W A0003

EĞİTİMDE İYİ İNSAN

Eğitimdeki hedeflerinin 'iyi insan' yetiştirmek olduğunu kaydeden Dr. Karakayalı, şunları söyledi: “Unutulan bu eğitim ihtiyacının iş dünyasında ve toplumda sorgulanır olmasından dolayı Milli Eğitim Bakanlığı 2024-2025 eğitim-öğretim döneminden itibaren kademeli şekilde uygulanacak olan ‘Türkiye Yüzyılı Maarif Modelini’ hayata geçirdi. Envar Okulları da uzmanlarla geliştirdiği milli ve yerli, özgün ‘Eno4 Bütüncül Eğitim Modeli’ ile İyi bir akademik eğitim ve teknik becerinin yanı sıra, kişiye özel ama toplumsal kazanımları olan, özgürlükçü, demokratik, sağlam bir karaktere sahip, mutlu, üretken ve başarılı iyi insan yetiştirmeyi hedefliyoruz.”

I M G 20241008 W A0004

Envar Okulları Eğitim Koordinatörü ve Muratpaşa Kampüs Müdürü Yüksel Arslan ise, “2024-2025 eğitim-öğretim döneminde ‘Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli' müfredatının da istediği şekilde etkinlikler Gastronomi, Drama, Moda Tasarım ve Tekstil, Ahşap ve Mekatronik, Yapay Zekâ ve Kodlama atölyelerinde öğrencilerimiz yaparak, yaşayarak öğreniyorlar ve öğrendikleri bilgileri kalıcı hale geliyor. Atölye akademi tanıtımı velilerimizden de çok beğeni aldı, yenlikler için çok teşekkür ettiler ve mutlu oldular’’ diye konuştu.

I M G 20241008 W A0006

UYGULAMA ATÖLYELERİ

Envar Okulları Atölye Akademisi Genel Sorumlusu Hatice Karakayalı ve İlkokul Akademik Eğitim Koordinatörü Saliha Yarbaş ile Ortaokul Müdür Yardımcısı Gizem Elkırmış, öğrencilerin, atölye akademi tanıtımıyla daha heyecanlı ve istekli olarak okula geldiklerini belirtti.

I M G 20241008 W A0002

Envar Okulları Atölye Akademisi Genel Sorumlusu Hatice Karakayalı, gerçekleştirilen ilk atölye akademisi derslerinde,Gastronomi Atölyesi'nde hamurla harflerden kurabiye yapan anaokullu miniklerin; çilek, muz gibi meyveleri dizerek örüntü konusunu işleyen ilkokul öğrencilerin; Sosyal Bilgiler dersinde kahve pişiren öğrencilerin çok heyecanlı, Mekatronik Atölyesi'nde duyu organlarını sensörlerle öğrenen ilkokul öğrencilerin de Moda Tasarım ve Tekstil Atölyesin'de Kutup Yıldızı’nı kumaşa işleyen ortaokul öğrencilerin ise duygusal anlar yaşadıklarını ifade etti.

I M G 20241008 W A0005

Kaynak: HABER MERKEZİ