GÜNDEM

Müşteri memnuniyeti eğitimi verilecek!

ATSO Akademi ile Türk Standartları Enstitüsü iş birliğinde ‘TS EN ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Eğitimi’ düzenleniyor

ATSO Akademi ile Türk Standartları Enstitüsü (TSE) iş birliğinde 21-22 Aralık günlerinde 09.30-16.30 saatleri arasında ‘TS EN ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Eğitimi’ verilecek. Eğitim, Antalya Ticaret ve Sanayi Odası Atatürk Konferans Salonu’nda gerçekleştirilecek.  Eğitimin ücreti üye olanlara 200 TL, üye olmayan kişilere ise 320 TL olarak belirlendi. Eğitime katılmak isteyenler ATSO’nun web sitesinden online başvuru yapabilir.

3 ALANINDA UZMAN EĞİTİM VERECEK

‘TS EN ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Eğitimi’ni; Türk Standartları Enstitüsü Baş tetkik görevlisi Sevgi Kocabaş, TSE Antalya Personel ve Sistem Bilgilendirme Müdürlüğü’nde Baş Denetçi Rasim Yılmaz,  TSE Antalya Belgelendirme Uzmanı Ahmet Eryurt verecek. Eğitimde; ‘TSE belgelendirme prosedürü’, ‘TS ISO 10002 şartları’, ‘terimler, tarifler ve prensipler’, ‘şikâyetleri ele alma çerçevesi’, ‘planlama ve tasarım’, ‘şikâyetleri ele alma prosesinin çalıştırılması’, ‘sürdürme, iyileştirme’ ve ‘pratik çalışma’ konuları ele alınacak. HABER/ÇİĞDEM KORKAN